Algemene verkoop en leveringsvoorwaarden

Zo werken we (de algemene leveringsvoorwaarden van Kitama)

1. Aanvaarding

Als je een bestelling doet bij Kitama, ga je akkoord met de algemene leveringsvoorwaarden zoals deze staan beschreven op deze pagina.

2. Service en bereikbaarheid

2.1 Bereikbaarheid

Je kunt ons het makkelijkste bereiken per email op info@kitama.nl. Heb je vragen over een bestelling, dan kun je ook met ons live chatten. Wij streven ernaar zo snel mogelijk te antwoorden. Een andere mogelijkheid is om uw email adres achter te laten middels de chatfunctie en dan nemen wij zo snel mogelijk zal contact met u op. Of u kunt het contact formulier invullen op de contact pagina.

2.2 Levering

We streven er naar alle bestellingen binnen 2 dagen te verzenden. Er kan natuurlijk altijd een uitzondering zijn, als er even iets niet op voorraad is. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

2.3 Verzendkosten

Voor de leveringen in Nederland worden de standaard brievenbus verzendkosten in rekening gebracht van 3,90 euro. Voor de leveringen in België worden de verzendkosten berekend in de webshop na het invoeren van uw adres (in de meeste gevallen zijn de verzendkosten naar België incl. track en trace code 8,49 euro).
Bij een bestelbedrag boven de 65 euro zijn de verzendkosten gratis. Daaronder worden de verzendkosten doorberekend aan de klant.

3. Jouw rechten als klant

3.1 Je kunt bestellingen annuleren

Je mag altijd je bestelling van producten bij Kitama annuleren binnen 14 dagen na ontvangst. Dat doe je door eerst even contact met ons op te nemen en vervolgens de producten naar ons terug te sturen binnen 14 dagen. Terugsturen kan naar:

Kitama
Oostkanaalweg 40
2461 ES ter aar

Als je de producten terug wilt sturen na ontvangst, dan verwachten we wel dat je zorgvuldig omgaat met de producten, zodat we de producten in goede staat terug kunnen ontvangen. De portokosten van de retourzending zijn voor jouw rekening. Doe een briefje met je gegevens erop in je retourpakket, zodat wij weten waar het vandaan komt.

3.2 Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@kitama.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

3.3 Herstellevering

We doen natuurlijk ons uiterste best om alles volgens je verwachting te laten verlopen. Is er toch iets niet goed gegaan zoals je had verwacht, dan lossen we dat zo snel mogelijk op. Mocht je bestelling niet goed zijn aangekomen, dan sturen we je een vervangend pakket toe. Neem gerust contact met ons op als iets niet is zoals je had verwacht.

3.4 Terugstorting

Als je een pakket hebt teruggestuurd en wij het in de oorspronkelijke staat hebben terug ontvangen, zullen we direct het aankoopbedrag excl. de verzendkosten terugstorten naar je rekening (de rekening waarmee is betaald). Het bedrag staat dan binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour en mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is, weer op jouw rekening.

4. Ons aanbod

4.1 Omschrijving

We doen ons best om het aanbod zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven en de afbeeldingen zo waarheidsgetrouw mogelijk te laten zijn, zodat je een goede beslissing kunt nemen. Maken we ergens een foutje in, dan kan dat helaas gebeuren en kan je ons er niet aan houden. Het aanbod bevat altijd de prijs inclusief BTW, de eventuele kosten van aflevering, wat je moet doen om te bestellen, hoe je je bestelling kunt annuleren, hoe je kunt betalen en hoe je contact met ons kunt opnemen.

5. Wet Bescherming Persoonsgegevens

We nemen je gegevens op in ons centrale bestand. Daarmee houden we je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen over Kitama. We houden ons hierbij altijd aan de regels van de Wet Bescherming Persoonsgegevens. We zullen je gegevens nooit aan anderen doorgeven, ook je e-mailadres niet. Wil je niet meer op de hoogte gehouden worden, dan kun je je altijd afmelden via de link onder aan ieder e-mailtje.

6. Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, en er is sprake geweest van normaal gebruik van het product, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

7. Aansprakelijkheid

De eventuele productaansprakelijkheid van Kitama is beperkt tot het bedrag dat onze schadeverzekering bij een gegrond verklaarde claim uitkeert. De aansprakelijkheid van Kitama (anders dan productaansprakelijkheid) is beperkt tot directe schade en het bedrag van de netto factuurwaarde van het product. Kitama is niet aansprakelijk voor enige vorm van indirecte schade.

8. Betaling

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Creditcard (Mastercard, Visa en American Expres)
– Klarna achteraf betalen
– Klarna betaal nu
– Klarna betalen in 3 delen
– Paypal
– Apple pay
– Bancontact
– Sofort banking

9. Algemeen

9.1 Kitama

Kitama is een geregistreerd handelsmerk, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel van Utrecht onder het nummer 76253309. Het BTW nummer is NL003066863B44. Kitama is gevestigd aan de Oostkanaalweg 40 in ter aar. Dit is géén bezoekadres.

8.2 Toepasselijk recht en bevoegde rechter

Op alle overeenkomsten is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Alle geschillen worden uitsluitend berecht door de bevoegde Nederlandse rechter.

Deze voorwaarden gelden als je een bestelling plaatst bij Kitama of als je Kitama machtigt tot het afschrijven van het bestelbedrag van je bankrekening. Je kunt ze inzien voordat je een bestelling plaatst. Heb je producten terug gestuurd, dan betalen we het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen na bevestiging van ontvangst van de retourzending, terug. Hebben we een fout gemaakt in de betaling? Je kunt 3 maanden lang reclameren en dan storten we het geld terug. ​